יום ראשון, 17 ביוני 2018

המצלה על דיאטה לחיטוב הגוף של קובי עזרא

דיאטה לחיטוב הגוף והשרירים המלצה, חיטובים בשיטת קובי עזרא Ph.D
שלום אני בני...

ספר לנו איך הגעת אלינו מלתחילה? ומה הייתה המטרה שלשמה הגעת אלינו בכלל?

הייתי מתאמן באופן עצמאי במשך שלוש שנים,
כל הזמן הייתי רק "מנופח" ונשאר אותו דבר כמו קציצה !
לכן התייאשתי באימונים במשך שנתיים ובהמשך הגעתי אליך על הקליניקה.
ראיתי תוצאות כמעט מיידיות מאז שהגעתי אליך לקליניקה.
עשינו תוכניות תזונה ואימונים למסה וגם לחיטוב וראינו תוצאות מטורפות !.

להמלצות נוספות על שיטת הרזייה לחיטוב הגוף.




אציין כי עליתי במסת השרירים יחד עם ירידה באחוזי השומן !.
לאחר העלייה (איכותית במסת השרירים) הייתי על כ- 24 אחוז שומן ירדתי לתהליך החיטוב לכ- 11.5 אחוז שומן בלבד בתוך זמן קצר של כעשרה שבועות.

האם אתה מרוצה מהתוצאות?

אני מרוצה מאוד ! ! !

כיצד חביתה את ההליך של התזונה? 

כשאני מנסה אז אני לא חושב תענוג.
בחיתוב בשלבים האחרונים צריך לתפוס את עצמך ולא לאכול שטויות...

תוך כמה זמן ראיתי שינוי בגוף? 

בכל שבוע אני רואה שנויים בגופי.

מקבל תגובות מהמשפחה ומהסובבים?

בכל שבוע מישהו שרואה אותי בחדר כושר, אומר לי שבכל שבוע הגוף שלי משתנה (מתחטב ומתעצב)!
הגעתי בחג הורדתי את החולצה וכל הבנות התלהבו מהגוף שלי.
אפילו הבנות בבריכה נשארו בהלם.....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה