יום רביעי, 5 באוקטובר 2022

דיאטה לחיטוב גברים, שיטת הדיאטה היחידה שהצלחתי להרזות ולחטב את הגוף

שיטת הדיאטה היחידה שהצלחתי להיטחטב ולהרזות, דיאטה והרזיה

שיטת הדיאטה היחידה שהצלחתי בא, להיטחטב ולהרזות כל הסביבה אמרה לי כיצד אתה מרזה? איזה דיאטה מהירה אתה עושה? ועד... הדבר חיזק לי את המוטיבציה להתמיד בדיאטה ולהמשיך להרזות ולראות את כל החיטובים בגופי.

מה הדיאטה עשתה לך? אני חייב לומר לכם שהדיאטה הזאת עלתה לי ביוקר! אני החלפתי מלתחה שלמה (הרבה בגדים שהוצרו), וכנראה שאצטרך שוב פעם להחליף מלתחה שלמה, היות ואני ממשיך להרזות ולהתחטב! טוב לאחר שהורדתי בחודשיים 15 קילו אז זה כמובן עולה ביוקר. אני יכול לומר כבר במהלך הדיאטה שאני כבר דורון שהיה לפני הדיאטה וכמובן בשינוי הפיזי והמנטלי של דורון לאחר הדיאטה, שהם למעשה שני אנשים שונים לגמרי. 

לפרטים נוספים וקביעת פגישת יעוץ בקליניקה:
ניתן ליצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00
בנייד: 0528567140

מה דעתך על קובי עזרא? מבחינתי מה שמבדיל את הדיאטה של קובי לבין קליניקות אחרות שהייתי בהם, זה המקצועיות וזה שהוא נותן פתרון לכל בעיה רפואית ותזונתית. למשל הייתי צריך ללכת למילואים, אז הדוקטור נתן לי תוכנית דיאטה שמתאימה למילואים. או כשנסעתי לחו"ל אז קיבלתי תפריט דיאטה שהתאימה לי לחו"ל ועוד... קובי בשבילי הינו המפלט האחרון, לאחר שניסיתי אין ספור דיאטות כאלה ואחרות. 

המלצה של דורון אודות קובי עזרא - הדיאטה והחיטובים המפליאים:

דיאטה, חוטוב והרזיה-המלצה מדורון

עיסוק: מאמן כלבים וחברת השקעות. גובה: 189 ס"מ, שומן: 27.5% (כיום 14% ובמגמת ירידה), ת.ל: 25.7.83. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה