יום שלישי, 27 בספטמבר 2022

דיאטה מדהימה, נסיתי הכל החל מדיאטנית רגילה, קופת חולים, שומרי משקל, סטודיו C, עד שהגעתי לקובי עזרא

טל (27), שיטת דיאטה מדהימה, נסיתי הכל החל מדיאטנית רגילה, קופת חולים, שומרי משקל, סטודיו C, והייתי יורדת קילו (100 200 גרם בכל פעם). מפיתו בוידאו שהייתי לפני הדיאטה ופשוט מדהים אני לא אותו אדם שהיה לפני שלושה חודשים! למידע נוסף בסיפור האישי: הייתי בדיאטה של קופת חולים, בדיאטות של שומרי משקל, ודיאטנית רבים ללא הצלחה מרובה! אני מרגישה בעולם אחר! כבר בשבועיים הראשונים כולם החמיאו לי!


לפרטים נוספים וקביעת פגישת יעוץ בקליניקה:
ניתן ליצור קשר בשעות 8:00 עד 13:00
בנייד: 0528567140

הדיאטה וההרזיה של טל: מספרת אודות הדיאטה וההרזיה שעברה אצל קובי עזרא. עשיתי את כל הדיאטות שבעולם: הדיאטה וההרזיה, דיאטת קובי-דיאט, דיאטה, דיאטת אטקינס, דיאטת אשכוליות, דיאטת סוג הדם, דיאטת בריאות, דיאטת הכרוב, דיאטת דלת קלוריות, דיאטת הלחם, דיאטת חלבונים, דיאטת הנקודות, דיאטת העוגיות, דיאטת פופקורן ועוד... עד שהגעתי אל המושיע שלי קובי עזרא, אשר סייע לי להרזות ולחטב את הגוף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה