יום שבת, 1 באוקטובר 2016

דיאטה וירידה באחוזי השומן

דיאטה וירידה באחוזי השומן: להלן ראיון עם מטופל בשיטת Diet2all של דר' קובי עזרא http://diet2all.net.

מה הייתה המטרה שלשמה הגעת אלנו? שקלתי כ- 83 קילו - משקל גוף מוגזם בשבילי!, אז ראשית הגעתי לקליניקה להוריד מסת משקל גבוה. למדתי להכיר מושג חדש שניקרא: "אחוזי שומן", שלא התייחסתי אליו עד היום. התייחסתי לאיך מרזים וכמה שיותר מהר. ניסיתי המון המון דיאטות, המטרה הייתה בסופו של דבר להשיל מעליי את כל העודפים (עודפי המשקל) המשקל הכבד ואז לנסות לחטב את הגוף, ולקבל צורה. אז גם הבנתי את המושג מזה אחוזי שומן בגוף.








האם אתה מרוצה מהתוצאות? מאוד מאוד! אנו כרגע באמצע שלוש-רבעים מהדרך לקוביות בבטן, ואני מחכה לקוביות. אני יכול לומר שהדבר שפיתה אותי זה:

א. מהירות - היות והתוצאות מהירות מאוד!

ב. אני לא רעב בדיאטה הנ"ל! הדיאטה מדהימה, הספורט כיפי.

הדבר שינה לי את רמת החיים. אני מרגיש שאני הרבה יותר קל, הרבה יותר אנרגתי.



ספר לנו כיצד חווית את הליך הדיאטה של Diet2All בקליניקה? אז קודם כל הייתי בטוח שכמו בכל הדיאטות אתה צריך לסבול ולהיות רעב, כי מה לעשות בכדי להראות טוב אתה צריך לסבול!. כאן בדיאטה הזאת (Diet2All) זה לא כך הדבר!, כאן זה בדיוק הפוך! אתה לא מבין למה אתה צריך עוד פעם לאכול היות ולפני שנייה אכלת, והכי מפחיד המחשבה עם כל האוכל שאכלתי למה אני צריך לצפות בבדיקות שלך כאן בקליניקה (שתיאורטית אני אמור להשמין ולעלות במשקל הגוף), אך לא כך הדבר - להיפך אני ממשיך לרדת במשקל ובאחוזי השומן בגוף. לדוגמא: בשבועיים הראשונים ירדתי 4 קילו ו-2% שומן, וצאז 2% שומן בכל שבועיים ללא הפסקה!.



בדיאה הזאת יש המון המון אוכל ואני מגיב לשיטה - Diet2All בצורה מדהימה. יש לי מגוון מאוד גדול של אוכל ואופציות לקינוחים. אז לכל החוששים שאני אהיה רעב, מה אני יעשה וכו' אל דאגה, זה בדיוק הפוך אנטיתזה של דיאטה רגילה וכל הדיאטות הרגילות שהכרתי עד היום!.



תוך כמה זמן ראיתה שינוי ראשוני הגוף? כבר בשבועיים הארשונים המשקל ירד ירד מהר...

מקבל תגובות מהסובבים (משפחה חברים וכו')? כן מכולם! המשפחה והאנשים אומרים לי "קודם כל תעצור את הירידה במשקל", אתה נראה רזה מדי, או חלילה חולה. אבל כולם מצדיעים לי באיזו שהיא צורה, כולם שואלים איך ואני ישר ממליץ להם על הדיאטה. אני מסביר לכולם שבסיום הירידה במשקל והחיטוב אני אגדל במסה איכותית - כלומר להיות שרירי יותר.



מה דעתך על דר' קובי עזרא? הוא אדם מדהים, סובלני. בתוך התבליך הזה ישנם דברים פיזיים שדיברנו עלייהם קודם, אך לא מעט דברים שהם גם נפשיים. יש המון המון שאלות בייחוד למי שלא מהתחום, היות ולא כולם ספורטאים מקצועיים וכו'. אז אתה צריך לשאול המון שאלות ולסמס ולשאול מה אפשר לעשות החלפות וכו'... ועוברים תקופה מתוחה אז אנו צריכים את התמיכה אז אתה תמיד הייתה שם ותמיד נמצא שם, תמיד עונה במיידית, גם טלפונים וגם SMS, שזה כלי מדהים שלא קורה בשום גוף לפחות שלא בגופים הגדולים. אתה איכפתי ותוקח כל אדם כאילו הוא האדם (המטופל) היחידי שאיתו אתה עובד.



לאחרונה הייתי באילת, במלון הכל כלול - אוכל חופשי, פחדתי שלא אדע מה לעשות עם כל המבחר המזון ששם... וקרה דבר מדהים לא רק שלא השמנתי אלא ירדתי במשקל ובאחוזי השומן בגוף 2%. - פשוט נס גדול!.



האם עשית דיאטות העבר? כן! עשיתי הרבה הרבה דיאטות, אני קורה להם דיאטות היוטיוב - של הממליצים למנייהם: כדי לכם לצום, כדי לכם לאכול רק חסה, וכו'... הייתי בשומרי משקל ובכל מני דיאטניות ודיאטנים לסוגיהם השונים. עשיתי הרבה דיאטות צום ומוצות... וכל מה שאסור עשיתי... כל דבר שיהיה מהיר בירידה במשקל. בכל מיני קבוצות תמיכה והוצאתי כסף רב על כך.  הכעתי לתוצאה אך מהר מאוד עליתי במשקל ובאחוזי השומן מעבר למה שהייתי לפני הדיאטות. בנוסף בדיאטות האחרות לא בודקים אחוזי שומן אלא רק משקל גוף וזאת הבעיה.



מילות סיכום: אז קודם כל אני אומר לכם זה לא גנטיקה, לא כוח רצון, כוח סבל  ולא שטויות אחרות, זה פשוט להתאים לכם תוכנית תזונה ודיאטה באופן אישי. אני מציע לכם להעז ולהגיע לכאן לקליניקה ואפילו רק לפגישה אחת בלבד, תחווה שבועיים ראשונים "מה קורה" והבמשך אתם תדברו כמוני ויותר!. למעשה מי שרוצה להגיע לכל תוצאה זה מתחיל בבריאות תקינה. היות ואנשים שהם שמנים הם אנשים לרוב לא בריאים וזאת עקב אכילה יתרה ומעמשה יתרה על מערכות הגוף השונות. כולסטרול, סוכר ומחלות נוספות, קשה לסחוב והתנשף ... פשוט תגיעו כאן בדיאטה אין סבל, אין טווח ארוך של זמן בכדי לראות תוצאות - טיק טק רואים תוצאות, נהנים מארוחות טובות, נהינים מאורח חיים תקין... אני ממליץ בחום על ד"ר קובי עזרא.



כיום אני מרגיש הרבה יותר קליל! לפני הייתי עולה במדרגות ומתנשף וכיום אני מדלג ומקפץ בתדרגות בקלות יתרה. אני באמת מרגיש בכושר, אפילו אנשים שמכירים אותי מקרוב אומרים לי על זה - רואים שאתה בכושר מעולה. אני הולך הרבה יותר מהר ולא מתנשף.



ראית שינויים בבגדים (מכנסיים, חגורה וכו')? כן! ירדתי השלוש מידות, בקיצור החלפתי קולקציית בגדים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה